Thursday, November 5, 2009

UNDER MAINTENANCE

SORRY TAK SEMPAT UPDATE

keranaaaa.........buat beberapa hari and weeks ni saya memang akan and terpaksa (atas arahan )menyibukkan diri siang dan malam untuk menyiapkan misi untuk menang........
Nak tau apa,hehe saya telah diamanahkan untuk menyertai KONVENSYEN AMALAN PENGURUSAN TERBAIK wakil UiTM Kedah.........dag dig dug jantungku...........dengan harapan dapat mengharumkan nama kampus ini.......aku sebagai ketua projek terasa amat MENGGERUNKAN.......

so kami diminta menyiapkan poster2 untuk projek kami untuk buat PRESENTATION di Dewan Sri Budiman S.alam.........penyertaan seramai 64 tau.......banyak tuuuuuu ada chance ke? apapun suaha dan tawakal........INI ADALAH PENGALAMAN PERTAMA YANG MENGERIKAN AKU.........hehe

dalam masa yang sama aku kena ready untuk INTERVIEW student2 untuk projek SKP nanti........jadual ada yang clash terpaksa dipinda balik........harap2 aku ada peluang untuk menang dipelbagai kategori yang belum diumumkan........dapat duit best jugak.......tp aku tak fikir sangat bab hadiah janji menang........THANX TO ALL MY STAFF yang bertungkus lumus even terpaksa,hehehe

apa nak buat............doakan kejayaan kami ek!

Nota: mesti korang bosan kan asyik citer pasal keje.......apa nak buat dah rutin hidupku macam tu......

No comments:

Post a Comment