Monday, March 1, 2010

Apa2 ajer...........

Bagaimanakah aku nak menghabiskan puasa2 gantiku ini...panas terik...keletihan melampau.......aku nasibla aku cuma tinggal 3hari dan kebiasaanya aku ganti lebih sehari....

sepanjang harini,ketar kaki tgn...dahaga tak juga cuma lapar sgt.....aku gagahkan diri jugak demi kebaikkan ms akan datang.....dan aku bersyukur tak tggal banyak n da yg mbr2 pantang n alah teruk ms bulan posa lepas terpaksa gantila nmpaknya.....tp apa2pn sekurang2nya mereka gembira dpt menunaikan sesuatu.....aku?HB da ckp takut sian kt aku pose nti......dhla sorg2 plak tu...takpela.....

bosannyer menunggu nak balik masak utk berbuka...dlm kepala dok teringat nk msk sotong ...tp xtau mskpe..rs nk wt sotong berempah kari tp bukan kari...apa2jela jnji bleh mkn......kui2 kang aku cmpak2je la.....ikan rebus sedap jugak utk kurangkan tekanan darahnih.....mcm dietla pulak.......

mggu lps xpi manapn...poket kering...HB ajak g cameron lg...aduh bosan aih baruje g...ajak g tmpt lain dia xnk sbb musim panas sgt.......last2 dok kmpgje smbil pusing pekan.....bosan gak.......

No comments:

Post a Comment