Thursday, February 25, 2010

tak dak mood.....hidup tak ketahuan...

waduh2.....aku kebosanan...xdak mood nak taip minit harini....tp dari pagi td dh siapkan 4 minit dahla....mybe harini aku wat minit saja memandang byk sgt nk dispose......

bangunje pagi td aku dh rs perit kt perut kerana LAPAR SESANGAT.....xsabar nk mkn so aku turun kiosk sekejap beli ns lemak 1,kuih 4biji n jambu.....xjauhpn nasibla da kiosk kt aras bawahje.....so mkn kuih 1 +ns lemak bru bleh berfikir...kuat lantak sungguh....(mana taknyer n3 smlm tu org ngata)...tp tak pernah pun wat cmni.......smbil mkn kt bilik smbil wat keje...yg balance tu tggu kul2 nanti.......selalunya klo tk mkn t xdan nk balik dh terketar xlarat...nk masakpn xlarat dh...smlm kul7 baru stat masak......

tetiba kul11+,member call ajak mkn dia xtahan lapar dh.....akupn gi mkn lagik...kui2...mkn kentang 2 yg dlm sup,ayam percik,nasi 1senduk setengah......licin aku blasah jugak.......memandangkan ofis aku tgkat 2 bila naik dh mengah2.......tp baru 45min naik aku dh rs pedih2 lg la...apa nak wat nih....tp perut dh xleh terima...xtaula lapar ktner kt tekakke,kt perutke...nafsuke......

huhu,klo bangun pg mesti igt makanje...nk wt ns goreng xdan sbb akuni jenis bangunpn 6.30+,pastu tido balik,kul 7.20 baru nak iron baju...7.35 kdg2 bru nk mandi...7.50 bertolak....huhu cepatkan aku siap......mmg F1 tau aku siap.....7.57/7.58 bari thumbprint,kui kui on the dot...sampai bilik n buka PC 8.01 a.m......selalunyala.......cmnerla kan slalu lmbtje...baru hidup sorg2.....akuni susah nk tido/xnyenyak sgt....tp time lepas subuh waktu paling indah nk tido......ada petua tak nk bagi nyenyak tido n bangun awl rs segar bugar.......

lihatla wajah sebelum kwin lebih ceria......


knapa skang mcm nih (today)...diff. kan....kena makeover balik nih...

mejaku sesedia serabut...yg lain xleh snap......terbongkar t.....

p/s: izzah slalu bangun awl kan cmner ek petua.....klo aku dok Keyel dh lama kena buang kje agaknyer...

2 comments:

  1. k.ina... sory kalau nk bgtau ni nanti jgn kecik ati tau... org gelak sakan ( & sorang2 ) bl tgk pic k.ina yg lps kawin tu... lps abis gelak tgk lg sekali pun nk tergelak juga... pasni mls tgk dah la.. x larat nk gelak.. awat yg teruk sampai camtu? stress sgt kot k.ina ni ada mslah apa?

    tiap2 ari mama_Hakim harus bgn 6am... mlm2 paling lwt 12am tidur.. ntah la x da petua asal letak kpla ja terus pengsan...

    ReplyDelete
  2. ha taupn akupn isau tgk muka aku cmtu...jemu dh tgk aih...mls segalanya...nk bergaya2 lg mls...lipstikpn dh lma xpakai...smlm tido kul2.30 bru nyenyak..pastu kul5 bgun sahur...nih rs nk pengsan dh xtahan...mata stil cm pic atas tu gk..nk fkirpn xdk mood...smlm cek darah dlm 133...tp dktor kta ok je..akupn xfaham...

    ohh hg dok gelak kt aku...mst xcayakan bleh jd cmtu...tula hg makin lawa n bergaya...aku mls sgguhla n aku berjanji stat bln 3 nih kena maintain balik...dlu pakai maybelline skang pakai miyami je..syg duit...

    dan akunih susah nk tido..kdg2 ms tido otak ligat berfikir...fikir pe ntah..mybe aku suka buat math(kira2 apa sja aslkan nombor) sblm tido kot..panas dh 1 pasal...nk buh air-cond tp umah sewa n duit lg...huhu

    kdg2 rs mcm org xbetul...mlm sblm pengsan aritu adalah paling teruk otak aku berfikir...g 1 aku xsuka kje nih..xtau knapa..

    ReplyDelete