Sunday, February 21, 2010

***Weekend yang Hepy***

***dan sebenarnya...dan sebenarnya....tak dak apa2pun cuma rs hepy je...knapa ntah.....mula masa hari jumaat lepas solat Jumaat kami pergi bank area2 Sg Petani....untuk buka akaun pelaburan je...tp duitnyer belum ada lagik......dah sampai masanya aku kena menabung nih...lepas kawin nak dekat setahun barula rasa ada lebih sikit nak menyimpan...itupn barang umah beli yang penting dulu......aku rasa better beli yang biasa2 dulu sebelum ada rumah sendiri nanti....takut nanti dah ikut Tema pulak......maybe next 2 yrs lagi.....iyola kena aku confirm dlu or dpt 41ke bleh loan byk skit...jeles tgk mbr dh beli umah 250k...aku ikut kemampuanla kot....tp pencen aku tahun 2040 n maybe xsempat byr abis sblm pencen.....maybe tak nak harapkan HB kalo dia nak bayar deposit pn o.k dah........gpun senang nama sendiri klo pe2hal bukan harta milik bersama kui2...kui2.......(melalut pulak aih ptg2 ni).....

gi mkn ABC n jalan2 kt Taman.....lgpun panas lega la skit dpt mkn2 n ambik angin......pastu p window shoping je...niat dihati nak cari hadiah kawin lagi dua org xbeli......ok lah enjoy the pic je la...walaupun pic ni xnampak hepy tp aku rasa hepyje......


kt taman sambil dating n usha org dating.....


burung helang........


otw nak balik kmpg kt a.s...sorg2 je...@9.30a.m
hepy nak balik masak ngan family (special emak sembelih ayam kmpg),
ikan,sayur n sume bahan penuh kt blakang...huhu busuk

nie plak nak balik SP balik on e same day @ 7.00p.m...muka xsememeh lepas bakar sampah (buku2 n note ms study kena semut dh,huhu sayang nk bakar paper test yg selalu dpt highest dr dip-degree, past yr Q,n mcm2 gi la....aku simpan tau)

2 comments:

  1. cehh poyo la k.ina still simpan past year Q... uihh, member k.ina beli rumah rm250k kt kedah mau nya dpt banglo tu... tp mmg besh la umah area sp... p la jln umah yani, kt puteri hill park dgr kata cantik umah dia..

    ReplyDelete
  2. aa mmg banglo...kt ganu...tp klo kt kedah murah lg dia kta...hg n mizi nk dok mna lps pencen n cdg nk beli umah ktner...yani dh beli umah ek..dia pe citer sunyi sepi je....aku mmg simpan g n kebanyakkan akaun n tax,ais pn aku suka bleh refer balik...klo yg dgree byk g simpan,yg nota photostate je bakar...cdg nk wt mini library kot2 nk guna smbung master or ACCA...kuikui2 berangan dlu.....

    ReplyDelete