Thursday, February 11, 2010

Kebosanan melampaui batas....

kali ni aku mmg dah bosan bangat klo asyik kena berkursus aje...kdg2 kebengangan aku ni mula terasa pabila aku baru je balik kursus selama 5hari dan kena pergi lagi...actually kursus ni bolehje depa pi..aku dahla plan nak balik kampung HB dan meluangkan ms bersama selama 4ari..so plan tergendala skit sebab kursus ni bermula 10-13/2.......dah makan ari cuti dah tu...

apa yg aku bengang da yang mengatakan hg pi la senang sebab tak dak commitment lg,anakpn tak dak...n km dah plan nak p bw family berjalan2...bengong betoi...akupn ada social life sendiri jugak...laki aku pn ada...demam balik BTN dah beransur tp suarapn belum tukar lg......

mmg ada yg boleh dtg tp sume xdak perasaan...aaku semakin meyampah berada disini...tp tak baik sbb ini tmpt aku mencari rezki...mlm td da taklimat n nasibla da wireless bolehla aku meluahkan perasaan disini....

adakah agak keterlaluan apabila aku ckp mcm ni kt depa...aku kta klo mcm ni asyik kursus je mmgla xdak komitmen...nak lekat n nak beranakpn xdan...bila terkeluar dr mulut aku cmtu bru terdiam depa n ckp xbaik ckp cmtu....

ish...geramm.........kursus ni adalah KIK...apa inovasi yang aku nak wat pn tak tau...for sure balik aku yg kena pulun buat depa ckp mmg pandai....sorryla no klo hgpa baca n3 nih...baru hgpa tau hati dan perasaan ini...aku tak sggup pulun smpai pengsan lagi...bila dtg sini rupanya kursus utk jd fasilitator KIK...bolehka akuni...jgn nti fasi yg buat lebih dari kumpulan sudah......balik mesti kena bagi taklimat utk depa...jgn utk 1 jabatan sudah...stakat bahagian bleh terima lagi..akupn tak faham sgt cmne nk guide.....

aik, my roomate dh tido aku nih panas nih aircond xleh kuat t dia sejuk so cmner nak nyenyakni...adab berkongsi blik cmnila......

No comments:

Post a Comment