Monday, September 6, 2010

Persiapan menjelang raya...

okla biasa2je n thn ni la paling ala kadar bg ku..mybe thn depan meriah skit kot....

~~ sama jgk diofispn biasa2 saja.......see la the pic...aku xjoinpn mybe depa sian tgk aku nk ajak wt sma2....




skali pndg mcm deepavali pn ada..hihi...

~~baju raya? hmm buat ms nie ada sepasgje pn jubah yg dibeli..pusing punya pusing last2 jmpa kt cty point a.s je yg ok...igt sepsgje kot gpn membazir pulak....baju kurg dh tempah msti xmuat nk pakai ni..xambik lg klo muat okla jgk....tudung xbeli lg mybe rabu kot baru beli...susahla klo caripn asyik style skangje ala2 indon tu...mympah tgk..gpn aku ni bukan stylist sgt...sr serabutje tgk....nk pkai shawl dh mls nk lilit pulak..kasut? tgkla keadaan ms kt kmpg HB nti..
baju HB selai cekadak pn xbeli lg...nie lg 1 kes..apa kes ntah 2ari lg nk ry baru cri....xper2 biar dia g cr ngn abg2 diaje la..xlarat dh aku nk tawaf.....xper thn ni raya kt kmpg dia dlu so apapn biarla dia yg wt keputusan..nk beli baju2 kt sna ke..apake....wife mitahli bg chance.....

~~duit raya?awl dah siap2 tukar n sampul pn dh lebih ni..ada yg tukar smpai 1k pn ada..kayo sgguhla depa nie..aku nk tukar skitpn dh berkira2...sampul.nasibla dpt byk free xyh g beli dh....jabatanpn sediakan..cancelor pn bg...bank2 lg...thn ni budget duit raya stil sama even ank buah makin meningkat....dh 20org tau...huhu

~~kuih raya? thn ni aku wt 2jenisje...pastu beli kerepek2 utk 2-2 belah kuarga....yg lain sume kak aku yg wt..aku cuma beli brg skit2 kasi dia wt utk umah....almaklumla byk pembahagian nk bg nti...aku jsut wt tat nenas kegemaran aku n almond london kegemaran HB..yg lain xpayahla xmknpn....so wt skit2 dh ok...(kak yg aku sygla wt)..hehe nasib ada kakak jgk....

belum dibakar...alhamdulillah bleh wt jual gk ni..
wt ms 31 ogos aritu...2x bancuh jgkla tupn skitje dpt...

gadget tradisional..see tudg periuk mak aku,hehe (almond smpai skang xbuh coklat lg)

**apapn thn ni smbutan hanya biasa2..hati xrasa senang memandangkang emak akan warded lps raya ni.....aku pulak dh sarat risau dgn kesihatan mak jika aku xleh seaktif menjaga dia seperti dlu....

1 comment:

  1. wow marvellous nampak tart tu... mmg attractive sungguh. teliur tengok

    ReplyDelete