Monday, September 6, 2010

Sibuk bekerja standby utk cuti raya n bersalin.....

Assalamualaikum....sebelum start buat report nie blehla taip 1 n3 dlu......byk kje yg memerlukan due date yg singkat.....(sian kwn2 tgk n3 aku dh nk ry pn dok salam ramadan lg...)
kerja-kerja nie kebanyakkannya sebagai tugas2 semasa n preparation utk bersalin nti memandangkan sekarang dh 33weeks...sebelum dtinggalkan kepada staf2 elok aku buat plan dlu dgn teratur utk 2bulan nti.....hopefully semua berjalan lancar n byk yg settle dan juga bg memudahkan org yg tanggung kerja aku nti....sekurang2nya depa dpt juga elaun tanggung kerjakan......

utk kwn2 kt Uitm perlis dlu.....hehe past 2 weeks on thursday.....aku ada pergi UiTM Perlis.....teringat nostalgia ms kt sna dlu...sebakje...tgk tmpt parking mtor kita dlu2....pergi mushroom.....pergi kolej yg pernah dok...tp pndang dr jauhje la.......rs nk lalui balik zaman tu la....tp yg perasan mcm blok BK...bangunan kayu telah renovate kot......actually pergi sna atas urusan kerja bersama beberapa engineer dr sni,HQ,consultant n my bos.....km nk tgk struktur bangunan dan keperluan kelak....dan aku boleh request apa yg aku perlu....harap2 ofis aku dpt jd cantikla nti siap ada bangunan sendiri.....mcm xcayaje......tp itu sume dibawah aku punya tanggungjawab.....takut jgk klo da apa2 kecurian dan kebakaranke....ia dijangka akn siap end of next year...(tp klo diberi pilihan aku nk pindah dlupn xper klo xsempat rasmi ofis barupn)....perjalan dgn naik van...waduh2 mmg senak perutku..sian baby heran naperla tergoyang2 ni.....sakit abis pinggang..nk wt cmner dh bos mstila nk dok depan....tp lg kesian org dr HQ naik flight balik harije n km jemput di kepala batas....xdapat aku bayangkan klo suatu hari nti terpksa outstation kena nek flight....mmg jakunla sorg2...klo rmai xper jgk (tp mgkin tidak kot slagi xnek pgkt)......huhu

balik nk wt lakaran lg...nk meeting lg dgn department2 lain......aku perlukan cuti n mybe today is the last day aku dtg n nk aply awal cuti rayala.....

 sebutharga /tender yg berlambak2 tutup utk dibuka & sign....
smpai atas kerusipn jd mangsa nk timbun...

 cek2 lg utk disign..(even sign ku yg comot stil laku weh...)

 laporan2 yg perlu dicompile n submit before raya....
stil berbaki xkutip dr pegawai2 yg dilantik....

No comments:

Post a Comment