Thursday, January 21, 2010

~~Call For Alumni~~

Assalamualaikum,

Baru-baru ni AJK UNIT ALUMNI ada kutip data bekas para pelajar..........borang telah diedarkan dan saya percaya kawan2 sekalian bekas pelajar UiTM jugak terima borang ini di alamat rumah masing-masing yang tercatat semasa study dulu.

JOMla  isi borang tu ek boleh kita jumpa kat kampus kita dulu and macam2 aktiviti telah dilakukan berdasarkan pemerhatian saya sebelum ini...best tu and ada yang bawa ank2pun ada...tak taula boleh ke tak.......jomla isi n hadir majlis itu pabila dijemput nanti so bolehla kita berjumpa...........

berikut adalah pictures yang dapat saya pamerkan sebahagian aktiviti ALUMNI di salah sebuah kampus pada tahun 2009.(Ada dinner,ada sukaneka,sesi foto etc. ).......







2 comments:

  1. kak ina semangat uitm di hati ku ke? ye la kan asal student uitm pastu staff uitm pulak... hahhaa.. nanti la balik kg nk nengok ada x borang tu.

    ReplyDelete
  2. aku kejap smgt kejap xsmgt,tetapi bila da event je nyanyi lagu uitm aku mulala sebak igt asal usul kita dari pre-dip,susah kita nk dpt smpi skang kan...pastu teringat kwn2 ms dip...best kan dr degree......aku dah isi dah..
    dato' VC kita prof ibrahim abu shah dah letak jawatan tau...ganti VC baru..smlm dgr amanat sulong dia...tiap ngri akan ada 2 uitm n nk tmbh 200 courses lg 4 future...cmnela agaknyer..

    ReplyDelete