Tuesday, January 12, 2010

MaLaM DiNNeR KuaLiTi 2009

Dinner kualiti ini telah diadakan pada malam 30/12/2009. Ikutkan aku malas nak p tapi udah makan free aku pergila jugak......lagipun kwn2 aku dok ajak p (actually aku suruh depa pujuk aku) hehe.......
Tema for that night adalah HITAM/MERAH.........so aku belasahjela mana baju yang ada....janji bleh mkn....dinner buat kat Hotel SP Inn je...takla best sangat...and Mene pulak sume Chinese Food....alahai tak berapa sedapla......dahla 1 meja duduk 5 org drpd 10 sepatutnya.....banyak makanan tak habis......malasla pulak rs nak snap masa dinner tu...........cuma da gambar yg diambik oleh photographer kampus je.....zaman sekarang tak sama mcm masa study dulu beria2 klo nak dinner.....

Malam anugerah kualiti ini adalah bagi menyambut pekerja2 yang cemerlang dan menyampaikan anugerah kualiti yang diraih sepanjang tahun 2009.
aku baru kerja 1 tahun setengah mustahil la nak dpt anugerah2 itu sume...CEMERLANG...pe ntah lagi.....hehe tapi dapat duit tau about  RM 1K jugakla.....dapat makanpn jadila...tak kisah.......tapi sebenarnya aku nak pergi tgk both of myfrenz dapat anugerah cemerlang utk satu tahun......ia terbahagi kpd 2 kategori termasuk 6bulan pn ada......seronok tgk depa...aku tumpang heppy je...TAHNIAH Wida & Ilah...jgn lupa daku nak claim skit......

Selain tu, ada cabutan bertuah......aku dah agak dh mesti aku tak bertuah...punyala banyak hadiah tp 1 pn aku xdapat.......kena beli sendirila gamaknyer.....ada yg dapat TV,toaster ,freezerla....best jugakkkk.......

***Sampaila masa yang mendebarkan...ada staf yang arrange dinner tu pesan nanti naik masa pengumuman.......dag dig dug jugakla......malasla aku nak nek stage....UNIT aku telah memenangi ANUGERAH BOOTH TERBAIK semasa kami menyertai Konvensyen dekat S.alam aritu...Amalan Pengurusan Terbaik......aku rasa hampehje kot tut.....?.......walaupun aku prepare sampai pengsan2 and masuk hospital akhirnya dapatla jugak wlaupun 1 kategori.....ALHAMDULILLAH...aku cuma nak sijil and penghargaan je utk tambah Xperience ,kot2 bleh bw p Interview.....jahat sungguh.......

***Other than that, unit aku dapat NO. 3 Bagi Anugerah 5S Kategori Stor.......bersih ke?hehe.....pepn sblm audit cek kami dah suh cleaner lapkan,hehe yg lain usaha sendirila........tahun depan usaha lagi.....last year dapat NO. 2........takpela atleast tiap tahun aku dptla kumpul jugak.....

Apa akan jd yr 2010,so start now......enjoy the pic cik mon di bawah.....


Jeng2...Jeng2.......xclear! photograperpn xpandai snap...



(ilah,wida n me)nk terpejamla pulak......red carpetla konon..snap sblm masuk hall...



ni ms dapat tahun lepas yr 2008.......


snap lg.......

p/s: sesapa yang tau...aku da dgr elaun COLA nak kena potong,betoike?

No comments:

Post a Comment