Wednesday, January 6, 2010

Menyampah betoi....

Lately nih aku terlalu bosan dengan keje yang menimbun dan memerlukan prosedur yang complicated.....semalam aku hadiri upacara penyerahan tender.............kepada contractor.....tetiba je dipanggil tanpa maklumat awal...10minit ms diberi utk bersiap sedia..........huh giler betoi......tp takla strict sangat aku buat tak retije, malas nak ikut sgt ingat robot ke hape aku n my staf ni........

kesian kami berdua yang banyak bertungkus lumus dalam unit ni...unit ni aku datang daripada ada 2-3 file sehinggala banyak tak terkira.......banyak pembaharuan kami dah lakukan...dah masuk 2010 dengan empayar dan pemerintah yang baru lagi jadi serabut........tapi aku berdoa agar ia berjalan lancar......sepatutnya beliau membantu dan backing stafnyer but aoa yang terjadi.......tut...ramai dah complain......harini auditor dari audit negara datang utk cek interim......

tension2...tension.........jumpa di next n3 utk kongsi cerita kejayaan my unit bagi tahun 2009....value added to my experience also...alhamdulillah.........

No comments:

Post a Comment