Tuesday, December 8, 2009

I'M READY.............

tatkala aku menulis n3 ini aku sedang wat O.T,biasala hujung tahunkan........tapi my MIL baruje sampai tengah hari tadi.........so aku balik kejap untuk sedia apa yang patut........maybe bermalam disini malam nanti......nih adalah lawatan mengejut and nasibla umah sume dah kemas pun......

sedar tak sedar dah 8 bulan aku dah mendirikan rumah tangga......rasa macam baru kahwin je and next week anniversary untuk perkenalan kami.......dah banyak yang dilalui......pada permulaan perkahwinan aku sememangnya meletakkan tempoh untuk kehadiran orang ketiga.....HB pun tak kisah asalkan tak menjadi masalah.........tetapi setelah usia perkahwinan dah 8 bulan naluri keibuan ku akhirnya menjelma jugak.......hubby lagila dia sememangnya sukakan baby.......tapi dia tak memaksa.......dan setelah aku akui dah ready pada 3bulan yang lepas dia sangat hepy sampaikan tidur malampun mengigau pada malam tu.........tidopun sambil tersenyum kelakar betoila........tapi mungkin tak der rezki kami lagi dan PJJ adalah halangan utama........akupun takla betoi mengharap lagi masa tu.......tp kali ini rasanya sudah sampai masanya aku amik serius hal ini........memang doktor telah nasihatkan ambik masa 6bulan adalah lebih baik bagi memberi ruang dan masa untuk serasi sebagai pasangan........

so,now aku ready untuk bergelar ibu......berdoa je la...insyaallah.....even aku busy aku cuba untuk hidup normal,hehehe (sekadar meluahkan perasaan hati)...........please pray for me also.....

2 comments:

  1. InsyaAllah,jika ada keinginan pasti dimakbulkan.yg penting berusaha.apa yg penting 'KERJASAMA' ;)

    ReplyDelete
  2. hehe,lawakla kak ija ni.....insyaallah...i will try my best.....

    ReplyDelete