Tuesday, September 15, 2009

2 Days 2 Go........

Aku mula membilang hari........disaat-saat last puasa ni terasa LETIH yang teramat sangat......walaupun adakalanya terasa sayang untuk meninggalkan RAMADAN yang begitu mulia...tetapi apakan daya masa mesti berlalu pergi..........dan belum tentu lagi Ramadan akan datang kita dapat bersamanya......kerana pada malam LAILATUL QADR telah turunlah Malaikat dengan keizinan Allah untuk membawa takdir pada tahun berikutnya.......aku terasa sangat SAYU tatkala ini kerana bulan RAMADAN ini tidak dapat ditunakan dengan sempurna........

Namun, aku tetap membilang hari untuk datang bekerja lagi sebelum bercuti panjang nanti........untuk menyambut hari kegembiraan bagi semua umat islam........HARI RAYA AIDILFITRI.......

Hari-hari sebelum cuti ini kerja terlalu banyak sehinggakan aku tak tahu nak start yang mana dulu......balik dari cuti dah ada 2 report nak kena hantar, audit kenderaan nak datang lagi,audit untuk penilaian pengurusan terbaik nak dtg jugak........sume on October maaaa.......

Tengah hari tadi aku terlalu pening,perut2 terasa sakit.........mybe semalam ms berbuka makan 'Char Kuew Teow' banyak sangat dan tanpa makan nasi.......yela aku masak sendiri terbanyakla pulak, sampai tak habis pun nak makan.......so hanginla satu badan.....

Kla, balik dulu arini beli lauk je la tak dak mood nak masak lagipun makan sorang2 je.......

No comments:

Post a Comment