Monday, September 14, 2009

SeKaDaR Yg. MaMpU..........

Hari nie Kak Gee pergi ke bank untuk tukar duit raya........Total semua dekat RM8K jugakla untuk Pejabat Bendahari saja.......Kaya..kaya budak2....tp aku yang semekin...nanti lepas raya makan semekut tidur semejid la sebab dah sengkek........Tapi seronok dapat bagi duit raya kat budak nih...
Duit Raya yang sudah dibajetkan cukup-cukupje.....
Teringat masa zaman kanak-kanak dulu kalau malam raya kan aku dah tak boleh nak tido sebab terlalu Hepy nak pergi kutip DUIT RAYA (loqlaq sungguh)....n one more tak selesa nak tido sebab tangan 2-2 belah pakai inai.....hehe orang kampungla katakan...
Tahun lepas aku ada anak buah 5 orangje tapi tahun ni sudah menjangkau 17 orang tau....nasibla yang sorang lagi kuar bulan 10 nanti selamat sikit...hehe(sajaje bukan tak ikhlas tau)...Tahun depan harap2 akupn dapat kumpul DUIT RAYA jugak...ngeh3...wahai kawan2 DOAKANLAH aku ye supaya boleh dapat KLON before raya 2010.

Pagi tadi hubby call.......
Hubby: Hai...sayang! Katner tu...dah sampai ofis ke?
Aku: Hai...abang...ayang tengah drive ni baru kat trafic light.Abang kat mna? (loghat Utara)
Hubby: Abang baru sampai ofis jugak? Ayang...ermm abang tak sabar ni nak jumpe yela dah seminggu xjumpe.
Aku: Tak pela sabarla ye...
Hubby: Berape lama lagi ye sayang nak jumpe?
Aku: Akupun kirala...harini dah isnin, lagi 3harije...nanti abang balikla awal ye ayang dah cuti...
Hubby:Hmm abang tak sabar dah ni nak balik raya...Kla sayang drive elok2 nanti abang call lagi.Bye...
Aku:K bye abang...Luv U...
Sebelum ni aku takla excitedpun tapi dia yang seronok sangat...nanti cuti raya 10 hari bolehla pergi DATING macam biasa.....
###BALIK KAMPUNG.....HOHO BALIK KAMPUNG.......

No comments:

Post a Comment