Thursday, September 3, 2009

KhAmIS MeNjELMa LaGi......(2nd version)

Hari nie aku bangun pg dgn awl skit......knapa? cz ari khamisla......byk persiapan nk wt nk balik kmpgla katakan........(mcmla kmpg jauh sgt ye dak)...ni adalah activity rutin aku tiap mggu....
dh kemas2 bju sume utk bw balik basuh kt kmpg,so savela skit sabun n air kt umah aku...haha haprak punya ank!
pg2 lg akula org 1st msuk ofis...pg ni xminat sgt nk bka fs cz dh da blog bru...aku suka menulis utk release tension...bila menulis aku rs lega skit hati n prasaan nih...
alamak! bos dtg...tp xpe aku tgh wt kje gk td mmgla tgh blogging tp kje jlnje.....hehe
dia mintak report yg s.alam mintak tu...akuni dh muka org wt report cz byk sgguh report kna wt la ni....
yg nervous nyer aku xdpt email pn myb pnuh kot...so dia sent blik...rupa2nya due smlm kul12 tghari...
alamak cmner ni...akupn pulunla wt smbil mintak bantuan dr my staf...dlm 1 1/2 jam siapla dh bleh attach email...
ms otw wt report tu staf kt s.alam dh cal mintak, nasibla aku tgh wt xla klm kabut sgt....hmmm igtkan ari khamis blehla smooth skit kje......
JOB ACTIVITY SKANG: tgh jual sebutharga brg lupus utk motor kriss n lain2 g ,target utk sume individu adalah  LAYAK membeli...seronok gk dok sni tp tension gk...
xsabar nk balik kmpg,rinduuuu...kt mak akuni...klo laki aku xla trasa sgt, knapa ek? laki akupn heran tgk aku.
pe yg best arini?...hmm terbaca artikel dr web yg diemelkan dr one of myfrenz la jgk mengatakan mybe thn ni dpt BONUS.........lega hati ni harap2 betoila......artikel tu ckp mybe akn diumumkan weekend ni or nx wk...bayaran akan diberi sblm ry nti even pembentangan bdget pd 23/10/09 nih...so ni adalah kali 1 dilakukan kt M'sia...aku mengharapkan 1bulan gajipn jdla...ALHAMDULILLAH...dptla aku belanja lbih skit utk ry ni...
uish, nk blipe kt mak aku utk berbuka nti yea...MAK i'm BACK! MISS U...........

No comments:

Post a Comment