Monday, October 26, 2009

DuGaaN DeMi DuGaaN

Last friday, aku bawa emak berjumpa doktor..........perkara yg menyedihkan hasil ujian check-up lepas amat mengejutkan aku............ingatkan selama ni emak sakit biasa2 je........doktor mengesahkan emak ada sakit jantung and mintak buat lanjutan check-up bagi memastikan tahap sakitnya.......aku dengan kaki yg lemah bw emak pulang utk next appointment pulak iaitu semalam (ahad)...........aku terpaksa amik cuti emergency......abis seluruh jiwa ni rs lemah je........dalam kepala otak macam manala aku nak buat lagi kos makin meningkat nanti........mak hanya terdiam and nampak wajah sugul dia........aku tersangat sedih dalam hal mcm nih........ke sana ke mari aku yang sibuk bawa berubat....akupun kurang tempat bergantung...semakin lemah...HB tak dapat balik mggu ni...perempuan sememangnya lemah semangat skit..........hari makin gelap...jam dah 7.30 malam...kami pulang bw berita yg sedihla and operation terpaksa ditangguhkan takut tetiba dapat strok masa bius nanti......

mendengarkan berita td buatkan aku hilang semangat dan tumpuan.......ahadpun buat test lagi ternyata agak serius,saluran darah tersumbat.........nadi n jantung terlalu laju.....tak semua test dapat dillakukan membuatkan keputusan dari analisis dktor lagi teruk....apapun aku tetap akan berjuang bawa emak berubat setiap minggu........

ADUH.........berdenyut2 kepala nie dan aku tak sggup nak habiskan n3 ni dah.........got to go and take rest lgpun malam tadi tak dapat tido....semoga Allah sembuh dan redakan penyakit emak nih....aminn...

2 comments:

  1. sabar la banyak2.... setiap kesulitan ada jalan penyelesaiannya

    ReplyDelete
  2. thanx izzah...akupun harap allah permudahkan sume urusan nti.......

    ReplyDelete