Friday, October 16, 2009

keRja SebaHaGian DaRi HidupKu.....

*******pagi ni aku bangun dengan segar sekali.......maklumla bangun lambat walaupun dah tak boleh lena pukul 8 pagi tadi tapi aku gagah jugak nak pejam sampaila terlena........
maklumla hari minggu tapi aku kena bangun untuk masuk ofis jugak kerja-kerja dipejabat berlambak.......rehat sangat penting kerana tiap minggu aku akan SETTLE kan banyak problem dan hal di kampung.......sekarang nie pun kat ofis........dah settle bab nak jawab audit baru bleh buat n3 nie.......

*******aku perlukan cari jalan untuk tambah hobi demi mengurangkan kekusutan kerja,rumah dan hal2 lain......setakat ini minat aku dah banyak yang masih belum disempuranakan.........hehe malam nie aku akan cuba siapkan..........nak tau apa dia TUNGGU next n3.........kepala hotak aku akan serabut kalau aku dok diam je...nanti hubby akan salahkan aku kuat fikir yang bagi tekanan dalam hidup and ganggu kesihatan aku serba sedikit.........tut......

*******malam tadi lepas ofis hour aku and one of mybestfrend kat ofis bergegas ke pekan SP.......kami da misi yang masih belum lengkap.......memandangkan minggu ni deepavali takut kami ketinggalan........pe misi tu biarla aku diam dulu.......tapi kami kecewa kerana tak dapat lagi apa yang dihajati........and memang ketinggalan pun........sampai sesat2 la kami......kul 9 malam baru sampai umah.......seronok jugak dok Sg Petani and buat masa ni tak nak isi borang pindah lagi.........

*******kena balik dulu nie nanti tak sempat nak ke alor star pulak da appointment ngan doktor dah la jarak dari sini 1 jam........sian mak aku tunggu kepulangan aku tak balik2 lagi......


enjoy u'r sakit mata tengok pic2 kat bawah ni.........haha


muka bangun pagi yang tanpa make-up dan semakin cik mbam, baju lusuh n tudung comotje.....


my desk & room yang serabut giler......see apa yang ada?
doc. in tray yang tak bersusun, atas meja banyak fail & doc serabut,atas kerusi pelawat pun ada fail,
bawah meja pun fail,biskut & air.......kotak2 A4 penuh kertas tak shredd lagi....almari fail tak bertutup......haha



ada lagila....meja sisi pun serabut jugak......memo lekat kat softboard tapi
aku lekat kat wall,wakaka tak sempat nak hiasa board yang ada & tak friendly user jarak jauh skit tak nampak sgt......
*******
Nama je SECRETARY 5S tapi aku yang hampeh........tak mengapa ahad nie aku dah inform semua nak buat gotong royong so aku kemasla sikit meja aku nanti disaamping kerja2 lain....maklumla orang yang baru kahwin depa tak benarkan angkat benda berat so bonus for me.......

wokeh bye.......tunggu nx n3 pasal malam ni yer........

2 comments:

  1. eeeiiiii...bawah meja tu ada bekas makanan dan mug yg dah berkulat......

    ReplyDelete
  2. hihi,mug tu cantik lgla aku simpan ms open house libry...ingat nk bw balik nak buat telefon kertas kt anak buah aku...ala mcm yg kita main dlu2 tu

    ReplyDelete