Thursday, October 8, 2009

Tak DeR ToPiC...........

>>>>semalam lepas keje aku berkobar2 nak balik tp xjugak balik awal...tepat jam 5.30p.m barula jari aku me'thumb print'........dalam kepala hotak melayang,nak masak ke or nak beli je.....pastu aku amik keputusan nak beli ajelah nasi ayam dan milo ais....so save la masa sikit....dari pagi aku asyik ingat nak makan je...pagi breakfast kueh teaw+bihun goreng, lunch pulak makan nasi....then tak sempat balik perut dah nyanyi2 mintak diisi.....

>>>>lepas dinner (yang masih lagi petang),hehe tenaga aku berubah......macam segar pulak,mybe lepas minum MILO kot......aku teruja nak kemas store bilik belakang tu....after married aritu kemas sikit2 je and banyak lagi barang tinggal kat kampung masing2,tapi hubby dah bawa dah last 2 month.....

>>>>akupun mulala menyusun and mengira hadiah-hadiah yang dapat masa kahwin dulu....banyak jugak hampir suku dari store room tu....seronok jugak ye dapat hadiah banyak - sekali seumur hidup,hehehe tima kasih kawan2 yang sudi datang my wedding last may and TQ for da present ya.....lepas ni turn mogie pulak...hmm apala agaknyer aku nak beli nih...tp kami dah janji masa study dulu mesti ada 1 hadiah yang shock sikit...tapi yang pasti hadiah tu memang sesuai dengan dia and dari dulu lagi aku dah plan nak bagi,hehe wait and seeeeee.......masa aku dulu dia bagi surprise present jugak + 1 present kahwin.......kebetulan masa tu 8 Mei my birthday so dapat 2 la.......nak tau apa dia kasi? hehe geli hati jugak nak umum....(baju tido seksi siap warna merah ang2x lagi)....hubby tersengih tengok,masa tu tak pakai lagi no...dalam hati aku, muat ke baju nih...and alhamdulillah muat lagi sampai sekarang tau...baru pakai 2x jer....

>>>>bilalah agaknya nak beli kabinet untuk isi hadiah2 takut rosak bubuh dalam store...nak bodek hubbyla nanti....

>>>>this weekend, on 10 October rasanya hawa salleh jemput kenduri kahwin dia...alamak sedihla pulak tak dapat pergi yela dah jauh, kat Johor nun di sana cek oiii, kalau ude tu bolehla pergi sebab husband dia orang sini je dekat jugak dengan ofis......apa2pun SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT PASANGAN KEMBAR HAWA and HUDA.....semoga bahagia hingga ke akhir hayat hendaknyer.....amin......thanx atas jemputan.......

>>>>alamak, i kena rushing ni nak balik rumah and balik kampung....daaaa......

No comments:

Post a Comment